Tady nám můžete psát svoje vzkazy, komentáře a nápady...
Komentáře
Přehled komentářů
Hledala jsem stránky pana Desenského a narazila na kritiku jeho knihy.. Podle mě spíš málo chápeš co tím vším myslel. Možná to vypadá někdy nadneseně, ale kritiku si nezaslouží. Já osobně jsem tam našla spoustu rad a užitečných informací. Navíc nikdo přece nemůže čekat přesný návod, každý pes je přece jiný. A pokud se ti něco nezdá, navštiv ho a uvidíš :)
Výživa psa
(Zuzka, 20. 3. 2013 9:59)Zdá se mi to, nebo je tady návod, jak udělat ze psa vegetariána? Nějak v tom výčtu postrádám maso...
Jak poznat psí duši?
(Honza, 1. 8. 2011 23:05)
Pobavilo mě jak jsem se dostal na tyhle stránky.Díky tomu,že jsem hledal stránky pana Desenského na kterém,jak se zdá,tady nenecháte nit suchou.Skutečně považujete počítač s připojením na internet za majetek a zpronevěření se životnímu stylu,o kterém se v knize píše.
Zakoupil jsem jeho knihu.Poctivě ji přečetl a musím říct že to nebyl ztracený čas.
Můj závěr je ten,že každý kdo tu knihu čte,musí v ní chtít číst a možná i mezi řádky a svoji radu tam najde.
Já jsem tam našel a u svého psa,díky tomu co je tam napsané, změnil to aby na procházkách nestartoval po jných psech a nesnažil se jim "vyštěkat díru do hlavy" a taky to aby jeho přivolání bylo 100%.Ne jak doposud tak 80%.
Co se samotného pana Desenského týká a jeho životního stylu.Je podivín.Ptám se v porovnání s čím nebo s kým?Nechci říct,že bychom měli všichni spát se svými psi v kotcích,ale taky si nemyslím,že je možné za to někoho znevažovat.Např.:Taky se mi nelíbí,že někdo spí v saténovém pyžamu a nechám si to pro sebe do chvíle než mě začne nutit abych v něm spal taky.
Práce pana Desenského mi příjde skvělá,na jeho psech je vidět,že jsou spokojení a to dokazuje,že jim skutečně rozumí
Jinak,i když jsem zde poprvé a naposled, stránky chválím.Jsou přehledné a fotografie kvalitní.Své návštěvníky si jistě najdou.
Přeju krásný,první den zbytku vašeho života.
... a proč ne?
(honza, 19. 3. 2011 8:29)
1. Na Desenského i-stránky se rád podívám. Jsou zajímavé a potěší.Zřejmě mohou leckoho inspirovat k hledání toho svého vztahu ke zvířatům, zejm. ke psům. Psi i vlci, či "skorovlci", na nich vypadají velmi přirozeně a spokojeně. Za to patří p. Desenskému dík nejen můj ale asi i mnoha dalších.
2. To, že si p. Desenský rád pohladí vlastní ego není třeba zdůrazňovat. (Jistě není sám.)A to, že si potřebuje vydělat nejen na psy ale také na sebe, je evidentní. Určitě známe řadu lidí, kteří to dělají horším a méně přijatelným způsobem.
3. To, že je jiný než Vy nebo já? To je přece dobře pro nás všechny. Ne každý může do přírody se psem nebo s Desenským. Pro řadu takových mají jeho stránky o psech a přírodě obrovskou cenu, podobnou jako správně vedená canisterapie.
4. To, že jeho knihy zřejmě nenaplní očekávání čtenářů, to lze očekávat. Je to především obchodní artikl. Neřekl bych, že autor vysloveně podvádí. Knihy jsou jeho, o něm a taky o psech. Pomáhají mu jeho i je, uživit. Jeho ego si odmyslím, jeho knihy si asi nekoupím, jeho životní snažení se mi líbí, právě proto, že je velmi nonkomformní a v řadě věcí inspirativní.Zejména v dnešní době. A že občas trochu "kecá", no vždyť je to Desenský.
Závěr: Máte krásné a spokojené "bulíky",je to na nich vidět, podobně jako na hafanech p. Desenského.I ti vypadají velmi dobře a spokojeně. Oběma vám patří poděkování za příkladný vztah ke psům, který dokážete vytvořit a předávat dalším.
Dík
čau
(vlcistopa2, 24. 2. 2011 16:17)
je to muj strejda jestli chceš rady nabo poradit?
napiš mi na vlcistopa2@seznam.cz
Re: Desenský
(Vendy, 25. 11. 2010 7:26)Ahoj, k Rd bych uvedla toto: I když asi klame svými výroky a vše co řekne je v realitě trochu jiné a ne každý s tím zrovna souhlasí, tak v konečném důsledku to má přeci jen za účel změnit přístup lidí. Viděla jsi film Karate kid s Jackie Chanem (film sice nic moc, ale pro příklad postačí)? Podívej se na pasáš s oblékáním bundy a pochopíš-jen se prostě snaží ukázat cestu. Chápu sice, že pro ty, kdo hledají v knize konkrétní radu, je to na houby, ale porozumět psům a mít s nimi výborný vztah není o tom, přečíst si dvě rady. Je to cesta na několik let a ty sama si ji musíš najít.RD není v zásadě pro ty, co mají na svém psu jednu chybu co chtějí vyřešit, ale pro ty, co si uvědomí, že ta chyba vychází z nich samých a že tím že ji spraví se v zásadě nic nevyřaší. Pro ten první příklad jsou tady jiní "odborníci", jak si uvedla.
Re: Desenský
(Wendy, 9. 11. 2010 13:45)Zdravím, také souhlasím s Janou i Ivanou... chápu, že některé ukázky z knihy jsou jaksi vytržené z kontextu, ale přesně tak, jak píše Jana, chtěla jsem jen s trochou nadsázky sdělit svůj názor na knihu a to ten, že člověku, který by v ní pátral po nějakých radách ohledně výcviku, opravdu nic nepřinese... nicméně věřím tomu, že "určitým způsobem" psům rozumí a věřím tomu, že někdy dokáže i poradit. Jen mě třeba dost zaráží názor, že pokud pes nemá přivolání, tak se s Vámi nehodlá bavit o výcviku apod., ale vždyť přeci přivolání je základ všeho, je alfou omegou celého výcviku, podle mě tím nejdůležitejším... pokud pes má dobré přivolání, tak se dá předejít spoustě nepříjemnostem. Takže podle mě, by se měl takovýhle "rádce a psycholog" zabývat hlavně těmito základními problémy, popsat a vysvětlit jak na to u různých psů a teprve potom řešit další problémy...
Desenský
(Jana, 8. 11. 2010 8:22)
Souhlasím s Ivanou i pisatelkou. Knížku jsem si koupila protože jsem předpokládala, že v ní najdu nějaké dobré praktické rady, tipy, návody co se svým psem dělat, jak ho co naučit apod. Namísto toho jsem v podstatě v souhrnu přečetla jen "vychválení sebe sama" v duchu "koukněte jakej jsem borec, pohledem uspím psa a ještě si pískám, naučte ho to taky". Samozřejmě píšu v nadsázce, ale přesně takový pocit ve mě zanechala a je mi k ničemu. A je nezpochybnitelné, že v knížce jsou pasáže nad kterými zůstává rozum stát a možná právě sestavením výňatků chtěla tvůrkyně stránky trochu s nadsázkou upozornit na to, že ta knížka krom velkých slov a vlastní chvály nic jiného čtenáři nepřinese. Jasně, že si asi nemyslí, že by měl pan Desenský mít psy bez plotu, na volno, nesměl mít kamerový systém a bydlet v jeskyni, spíš mi přišlo, že jí vadí, že se jinak prezentuje (z mého pohledu zpravidla machruje) a pak si protiřečí apod.
Na závěr chci napsat, že s kritikou knížky naprosto souhlasím a stránky také chválím (např. seznam ZOO, psí sporty nebo článek o dárcovství krve). J.
Dodatek
(Ivana, 7. 11. 2010 10:50)
Ještě bych napsala k tvým výcucům, že některé jsou třeba až moc přehnané, dle mého názoru. Já si o něm myslím věci dobré a špatné tak 50% na 50%, nemám s ním osobní zkušenost (ty ano?) a pravda je, že některé části knihy jsou vážně prapodivné a úsměvné...Ale třeba ta část s kamerovým systémem mi nepřijde až zas tak šílená. Pravda, nežije tak, jak prezentuje, když má počítač a internet, ale věřím, že kamerový systém je ochranou psů před lidmi jak napsal ale samozřejmě i opačně. A to, že má ploty a výběhy? Pokud by byl skutečně tak silný a dokázal psy ovládat "silou mysli" čemuž nevěřím, pravda, ploty by nepotřeboval ale vezmi to realisticky - ty bys to, být nějakým úředníkem nebo obyvatelem v širém dalekém okolí, snesla? Aby měl nějaký chlap na neoploceném pozemku bandu psů, byť skvěle vychovaných? To snad nemyslíš vážně...A proč vodím svou argentinskou dogu (troufnu si říct, že skvěle ovladatelnou) po městě na vodítko a s košíkem, když je tak vychovaná a vycvičená a taky mírumilovná? Zkus hádat. Třeba z nutnosti, ze slušnosti, z ochrany psů před lidmi a naopak...?;-)
To je asi tak vše. Jinak, chválím stránky.
R.D.
(Ivana, 7. 11. 2010 10:44)
Četla jsem si tvůj názor na knihu pana Desenského a musím souhlasit, bohužel - no nebylo by to krásné, kdyby to někdo skutečně uměl? Možná psům rozumí víc než jiní a co mu nezapřeme, je to, že jeho psi k němu mají určitě důvěru a dokáže s nimi zacházet, jen k tomu dojde jinou cestou. Nicméně slyším stále více a více výtek ze strany majitelů, kteří u něj byli, a on ji vůbec neporadil...V časopisu PPČ se v poradně Iva Eichlera zmiňume majitelka NVF, že jí pan Desenský vytknul, že ženská prostě novofundlanďáka mít nemá! To je taky úžasná hláška.
A co se týče ukázek z jeho poradny v knížek, ten, kdo si knihu koupí, bude hodně zklamaný. Pro příklad, on třeba napíše, že se pes musí vychovat, ale jak na to? Napíše co se musí ale jak se na to musí už nenapíše. A copak začátečníci a nešťastní majitelé nechtějí právě ty důležité rady a ukázky z praktického života, jak se svým psem pracovat? Na co jim asi bude rada ohledně odvolání za zvěří, že se pes musí naučit řádně přivolání a fixovat na pána. Ale JAK ho mají naučit přivolání a JAK ho fixovat na pána už se většinou nezmíní...
Možná, že bychom ucelenější odpovědi našli na jeho stránkách v poradně, která je ale plná takových Rudolfů Desenských a když tam má žena dva československé vlčáky, pan D. neřekne ani ň, protože to je jeho "srdeční záležitost". Otázkou je, jestli s takovým zaujetím "léčí" i třeba malinké pejsky, jestli se nevysmívá jejich problémům...
Prostě s tebou souhlasím, je to podivínské a nikdo neví, jestli to je pravda. Možná že ano, a jen k tomu má úplně jiné prostředky. Však mi lidé jsme tolik vzdálení přírodě, že nám to, co dělá, nepřipadá normální a léčení krystaly považujeme za šamanství, i když já jsem např. příznivcem alternativních léčebných postupů, bylinek apod., i když někdy je potřeba zásah veterináře a klasické léky. No a někdy to třema ovlivníme my, majitelé...
Díky!
(Wendy, 6. 10. 2010 16:45)Děkujeme za pochvalu, kdyby Vás cokoli napadlo pro oživení stránek nebo nějaké další téma, klidně se ozvěte a my uděláme maximum, aby to zde bylo :o)
krása
(Zdenka, 5. 10. 2010 15:59)Bulíci a mimina jsou překrásný, je vidět, že to s nima bulíci umí a že si rozumějí. Pěkně udělaná galerie.Z.
Fotky
(Alena a Zurvan, 28. 2. 2010 19:58)
Ahoj Vendul, krásný stránky :-)))
Jak jsme se bavili o fotkach s dětmi klidně si je stáhni z rajčete jsou pod Grilovačka Bělotín a POdzimní Mušov :-)))
dárcovství
(jezecčí kluci, 26. 2. 2010 8:09)Pěkně se tu kupí příspěvky :-) My bysme taky dali krev, jenže jsme tak prťaví, že kdyby nám kus ucucli, tak už by nám asi žádná nezbyla :-)
Díky
(Wendy, 22. 2. 2010 14:59)Ahoj, díky všem za podporu, stránky jsou ve výstavbě, tak sem pomalu přibývají různé psí věcičky, kdyby jste kdokoli měl nějaký nápad, co zajímavého sem napsat, neváhajte mi dát tip :o)
Krásný stránky
(Hana a vořeši, 11. 2. 2010 17:57)Hodně štěstí při tvoření stránek, už jsme si je uložila a budu chodit na kukandu.:+))
velmi nadějná
(Zuzana, 5. 2. 2010 23:21)
Stránky jsou mladé, dala bych VN :))
Řekla bych, že článek o knize "věhlasného" psího psychologa je dobrým počinkem.
Držím palce při další práci.
Kniha RD
(Ivča, 4. 1. 2010 20:04)myslím, že si tu knížku budu muset řádně prostudovat!! :-( Ono, poslední dobou těch "zvířecích psychologů" přibývá, ale opravdu rozumí psům??
první :-)
(F+F, 4. 1. 2010 10:58)Tak jsme první :-) Zdravíme, fandíme a k článku říkáme, výstižný "výcuc", ten člověk je přinejmenším "poněkud podivínský" :-)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
RD
(Lucka, 5. 8. 2013 15:12)